Nagy rúzs haul

 Na, ma amíg a városközpontban voltam, ezeket zsákmányoltam, nem mintha megérdemelném, mert semmit nem tanultam, rossz rossz voltam, és szerdán vizsga, szégyellem magam :(



 Csoportkép: 7 rúzs, 1 szájfény, 1 paletta, 1 zselés tus, 1 szemceruza, és két krémes szemfesték tollba zárba.



Először is a nagy kedvenc: a Manhattan Water Fresh Lipgloss, fogalmam sincs milyen árnyalat, nem látok rajta semmilyen egyéb nevet, lehet hogy a matricáján rajta volt, de azt leszedtem. Akciósan 600 Ft volt.


Szintén Manhattan, My Creamy Nude nevezetű rúzsa, ebből kikövetkeztethetjük, hogy nude szín, 53H Rosewood árnyalat, szintén 600 Ft.


És mégegy nude árnyalatú rúzs, színét tekintve ő a legszebb. Amúgy azért szerelkeztem fel nude árnyalatú rúzsokból, mert egyáltalán nem volt, már csak pinkes rúzsaim maradtak, azt viszont nem veszek 1 ideig. 350 Ft.


Ezt a márkát láthattátok, amikor múltkor élénk pink rúzsokat kerestem, ma voltam ebben a drogériában is, ez egy gyönyörű korallos szín, amit a fényképek egyáltalán nem adnak vissza, itt olyan barackos inkább. 300 Ft


Miss Sporty Perfect Colour ajakrúzs, 014 Love me árnyalat, 180 Ft volt, ezt még a héten a Rossmannban vettem, csomó Miss Sporty cucc le volt árazva, de nem nyerték el a tetszésemet, ezt kivéve.


 She Magic Colours ajakrúzs, 622 árnyalat. Nos, azt kell, hogy mondjam, eddig sem voltam oda a She cuccokért, eztán sem leszek túlságosan, a rúzs színe szép, egész jól pigmentált, viszont a kupakja folyton lejár, nagyon idegesítő... Amúgys 180 Ft volt.


Ilyen Sissy márkájú rúzst is láthattatok már nálam, neonpinket, egyébként a rózsaszín minden árnyalatában kaphatók és nagyon gyönyörűségesek, de nem akartam többet venni, na jó, azért ez eljött velem :$ 300 Ft


Őt pedig igazából poénból vettem, szőlőzsír, és lehetetlen színekben lehet kapni, neonzöld, neonkék, ez a lila, sárga, stb. Azt remélem a lilának intenzívebb színe lesz :(. Ennek ellenére egyébként szép bogyószínű ajkakat csinál, és ha letörlöd, vagy lekopik, akkor is megszínezi a szájat, hasonlóan egy ajakfilchez. 100 Ft volt


Életem első Alverde terméke. Igazából vegyes véleményeket olvastam róla, de nem is ezért nem vettem soha, egyszerűen kimaradt az életemből, másrészt meg teljes áron drágának találom a termékeit, akkor már inkább veszek olyan márkát, amit már ismerek. Azt hiszem 800 forint volt, ennyit abszolút megért, vadászom mostanában a matt palettákat. A kezemen a swatchok alap nélkül, applikátorral vannak húzva, nagyon szépen pigmentált, ebben kellemesen csalódtam.



Ezt annyira nem fogom részletezni, egy sötétbarna szemceruza, mert már a másikat elhegyeztem. 350 Ft.


Ők ugyan az a márka, mint a szemceruza, abból a fajta szemceruzából pedig volt már pár darabom, és meg vagyok velük elégedve. Szóval megláttam ezeket a kis kütyüket, és nagyon megtetszett a színük, nagyon sokféle van, nem akartam hirtelen sokat venni, hátha nem is fognak. Engem a Max Factornak az új smokey eye szemfestékeire emlékeztetnek. Egyébként nagyon szépen, erősen fognak, 300 Ft/db


Na és az abszolút csalódás, illetve szívfájdalom. Az akciós cuccok között találtam Alverde zselés tust. Már kifejtettem, hogy annyira engem ezek a zselés, tégelyes tusok nem mozgatnak meg, viszont ennek annyira gyönyörű színe volt, hogy kicsi szívem nagyot dobbant, és bedobtam a kosárkámba, és őt vártam a legjobban, hogy majd kipróbálom. Aztán kibontottam, és ez fogadott, amit a jobb oldali képen láttok. Nem egészen így nézett ki, de az a lényeg, hogy teljesen ki volt száradva. Próbáltam meleg/forró vízben életre kelteni, de semmi nem történt, ugyan ilyen gyurma szerű állaga maradt. Kár érte. Ráadásul bosszantó, hogy valamiért pénzt adsz ki aztán nem tudod használni, még ha csak 500 Ft is volt...



Aztán történt egy kis baleset az egyik nude színű Manhattan rúzzsal, a vörös csomagolásúval. Tudniillik elég sok ilyen rúzs volt az akciós polcon, és persze a legtöbbe bele volt nyúlva, szét volt dózerolva, nem kell részleteznem szerintem azt a látványt, amilyen állat módon szét tudják barmolni az akciós cuccokat. Nem értem miért, személy szerint, de van amit nem is akarok megérteni,csak egyszerűen nem kellene. Na ez a rúzs amit én hazahoztam látszatra teljesen érintetlen volt, de csak látszatra, mert a tövénél pont a legaljánál el volt törve, nem ragaszkodott a kis tartójához. Ahogy felkentem akkor elhajlott, próbáltam megjavítani, de ez annyira borzasztóan krémes rúzs, már szinte szájfény, hogy nem lehetett vele mit tenni. Így hát fogtam az Alverdés tusnak a tégelyét, ugye a "tust" azt egyben ki tudtam szedni belőle, és szétnyomkodtam benne a Manhattan rúzst, berakta ma méhűtőbe, hogy dermedjen kicsit, majd lenyomkodtam. Így aztán végül megmenekült ez a rúzs, csak átalakult :D


Őt is ma vettem, ezer éve kutattam egy ilyen kis tasi után, ami bájos, és nem túl nagy. Van egy Converse minitáskám, ami annyira mini, hogy az én nagy pénztárcám nem fér bele, és macerás átpakolni, úgyhogy mostanában azt nem hordom, majd nyáron amikor csak diákot meg bérletet viszek magammal. Eddig az az egy tartott vissza, hogy ezekért a mini táskákért pofátlan pénzeket el tudnak kérni, ilyen 4-5 ezreket, amikor anyag kvázi nincs benne, pl az én Converse kistáskám is 6 kemény ezer forint volt...Jó, akkor még dolgoztam, azért is vettem meg, meg mert az mégis csak "márkás" mondjuk ez a minőségét tekintve nem tűnik fel. Na mindegy, sajnáltam sok pénzt kidobni egy ilyen kistáskára, és amikor ezt megláttam, gondoltam szintén drága lesz, de mindössze 1100 Ft volt, nagyon örültem neki.


 A táska mellé pedig hazajött velem ez a kis édes párducmintás hajbavaló :$


Na ennyit vásároltam ma, most egy ideig szerintem nem lesz haul poszt :D

This entry was posted on 2011. május 30., hétfő and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Nagy rúzs haul”

  1. nekem nem jött be eddig az alverde:/ van egy rúzsom tőlük, fura szaga van, az állaga is olyan kemény:S múltkor vettem egy krémes szemhéjfestéket, használhatatlan:S szóval kicsit játszik az idegeimmel:S amúgy tökjó dolgokat vettél*.* tatyó<3 hajbavaló<3 rúzsok<3 like :D

    VálaszTörlés
  2. Hát most én is befürödtem ezzel a tussal sajnos :\ amúgy meg köszönöm :$<3

    VálaszTörlés

Többiek