Gyors helyzetjelentés

Már 1 hete nem jelentkeztem normális poszttal, és elnézéseteket kérem ezért, de a múlt hetem több okból is ellehetetlenítette a blogolást:
- tüszős mandulagyulladásom volt magas lázzal
- ennek ellenére vizsgáztam
- ez még nem tántorított volna el a blogolástól, viszont a fényképező akksitöltője is elromlott
- képek nélkül pedig nem tudtam/akartam érdemleges posztokat készíteni.

A helyzet megoldódni látszik, mert bár még lesznek vizsgáim, de elhoztam a barátomtól az ő töltőjét, tehát fotózni tudok  majd, és már fejben sok sok dolgot kitaláltam amivel jönni szeretnék, ha minden jól megy, holnap este már jön is az első, szóval kitartás és türelem ^^.

This entry was posted on 2011. május 22., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek