FOTD (009) Acid rain

Annyira vágyok már 1 Sleek Acid palettára, úgy imádom azokat a színeket, hogy átnézegettem a palettáim, aztán találtam olyan színeket, amikkel összedobhatok egy "acid" jellegű sminket, ez lett belőle


Ez pedig a szemem közelebbről:
Fel akartam még dobni valahogy lime zölddel, először alulra akartam tenni, majd kontúrozni vele a színeket, de sehogy sem passzolt hozzá, szóval inkább azt letöröltem. Azért egy extrább tusvonallal feldobtam, nem is én lettem volna, ha nem :D


Itt pedig a bal oldali kép egy kicsit homályos, de végre látszik, hogy milyen neon színe van ennek a rúzsnak, szerintem nagyon passzolt ehhez a sminkhez.



2. nap: Kedvenc táskád

A másik mai postot hivatalosan tegnapra terveztem, de mivel a blogger nem engedett fel, nem tudtam megcsinálni, ezért esett mára, úgyhogy ma már postolom a második napot, legalább behozom némileg a többieket :).

Szóóóval kedvenc táska. Ő lenne az, kb 5 éve kaptam, egy Levi's farmertáska.


Lefotóztam szemből, oldalról hogy lássátok, henger alakú,  és hátulról, azért, hogy látszódjon valamennyire a táska érdekessége, amit mondjuk a fénykép nem ad vissza, de az a lényege ennek a táskának, hogy egy farmernadrágból van varrva. A legalsó képen látszik 1 sötétebb folt ott volt a levis logó, és ugye a koptatásnál még fenn volt rajta. Látszanak ezen kívül a zsebek, az övbújtató meg minden, szóval elég extra kis táska, a fülei bőrből vannak mindkét oldalán 1-1 tépőzáras zseb van (a tépőzárak sajnos már nem fognak nagyon) a nagy téren belül is van pár fakk, és nem néz ki nagynak, de meglepően sok minden fér bele.

This entry was posted on 2011. május 25., szerda and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “FOTD (009) Acid rain”

Többiek