Black & white FOTD (010) + 30 day challenge 3. nap

Ma semmi ihletem nem volt sminkelni, de azért mégis akartam, ilyen ambivalens érzések voltak ezek :D. Na mindegy, egy fekete-fehér (akár mondhatnánk füstösnek is, de a Viva Randikommandó c. műsora után, ahol konkrétan mindenkinek toltak 1 füstös sminket és csókolom kiráz a hideg ettől a megnevezéstől, mondjuk a Vivától is...) sminket készítettem, mondjuk napközben nem mennék vele utcára, viszont buliba tökéletes, oda általában fekete/sötét tónusú sminkeket készítek, meg gondolom mindenki más is így van ezzel. Na de lássuk, nem készültem sok képpel, mert a smink maga sem nagy szám.



Nem is fűznék hozzá sok mindent, mert egy nagyon basic kis smink.

Inkább jöjjön a 30 day challenge 3. napja.
Kedvenc ecseted

Elöljáróban szeretném bevallani, hogy ecsetből nem vagyok valami jól felszerelve, Sigma ecsetem pl még egyáltalán nincs... Essence és H&M ecsetekkel szoktam dolgozni, de nagyon meg vagyok elégedve a minőségükkel, meg is mutatom a kedvencemet. 

Ő egy H&M-es ecset, kétvégű, az egyik vége egy tusecset (én a szemöldökömet szoktam vele "megfesteni") a másik vége pedig egy ceruza ecset (na jó ebben nem vagyok biztos hogy így hívják, ha nem, szóljatok, és korrigálom :D
Nem meglepő de a H&M-ben lehet őket beszerezni, kemény 390 Ft-os áron, naaaagyon megéri az árát, tuti fogok venni még legalább egyet a táskámba is. Egyetlen hátránya talán, bár nekem annyira nem az, hogy nem szerencsés beállítani pohárba mert akkor az egyik vége sérül, én simán lefektetem az asztalra és úgy tárolom, mivel minden nap használom nincsen útban. 

This entry was posted on 2011. május 27., péntek and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Black & white FOTD (010) + 30 day challenge 3. nap”

  1. kezdem azt érezni, hogy neked minden smink jól áll :D:D ;)

    VálaszTörlés
  2. ciijjja :) írtam az ecsetekről:) ha gondolod olvasd el :) puszi

    VálaszTörlés
  3. Sziszi: Köszönöm :$ Irulok pirulok :D
    Thündérke: Te pedig nagyon drága vagy, hogy ilyen gyorsan megcsináltad nekem <3 Puszi

    VálaszTörlés

Többiek