30 day challenge

El vagyok maradva kicsit a 30 day challenge dologgal, úgyhogy ma két napot fogok feldolgozni, hogy ne maradjak le a többiektől.

5. nap: a dolog, amit szeretsz csinálni

  • Szeretek táncolni
  • Sminkelni és blogolni is persze
  • Imádok írni
  • Sétálni
  • Olvasni is imádok
  • Régebben rajzolni, most már annyira nem szoktam
Körülbelül ennyi :).

6. nap: Bármi ami Hello Kittys

Na ez igazán az én terepem :D. Csomó lánynál láttam, hogy guglis képeket szúrtak be ezen a napon, mert nem szeretik/nem birtokolnak ilyen dolgokat, persze ezzel semmi baj, csak azt akarom mondani, hogy nálam viszont láthattok pár dolgot, én nagyon szeretem a nagyfejű cicát :3. Szerintem annyira bájos, nem véletlenül örvend ekkora sikernek, és szerencsére már nem a cicababák kultusztárgya, egyszerűen egy rajfilmfigura, amit a Sanrio nevű japán cég alkotott 1974-ben. Egyébként szerintem nagyon édes kis rajzfilm. Kitty a japán Kisvakond :D. 


 Na, hát nagyjából összeszedtem amiket találtam, ennél nagyobb a gyűjteményem, van még tolltartóm, tollam meg nem is tudom...sok minden. Kiegészítőket nem vettem, mert hordani nem hordanám utcára, az nekem már sok lenne. 


 Ez az egyik kedvenc darabom, fini szivecske alakú cukorka volt benne, és a jobb felső sarkában van 1 strasszkövecske, amitől olyan kis elegáns lett, meg a felirattól is, anyutól kaptam.


 Ez pedig az, amit minden nap felveszek, azért is kaptam, hogy ne legyek mindig mezítláb, nagyon kis puha, szeretek benne lenni itthon :$ Egyébként a H&M-ből van, és van hozzá hálóingem is, de azt most nem fotóztam.


 Ezzel magamat leptem meg, annyira rohadtul aranyos ezzel a párducmintás ruhácskával, meg a levehető kapucnijával, megláttam, és nem tudtam ott hagyni, azt is hozzá kell tennem, hogy kb 20 hat év körüli kislánnyal kellett megverekednem érte :D. Vele szoktam aludni egyébként, és szintén a H&M-ből van.


Ők pedig a Kitty-család, a bal oldalit anyukámtól kaptam, a jobb oldalit meg a barátomtól. A szívecske köztük az Barbie-s (igen, egy nagy gyerek vagyok :D ) de azt szimbolizálja, hogy szeretik egymást, és van két gyerekük is, az egyik egy cukorka tartó, az icipici pedig egy Hello Kittys kindertojásban volt.

This entry was posted on 2011. május 29., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek