30 day challenge, és L'oreal Roll'on Accord Perfect alapozó TESZT

Ma van a 4. nap, a 30 day challengeben, amikor is a kedvenc alapozót kell bemutatni. Gondoltam, ha már így alakult, akkor el mondom a véleményemet is egyben, mert már egy ideje használom ezt az alapozót, és így elég objektív véleményt tudok mondani róla.

4. nap: Kedvenc alapozód

Az én kedvenc alapozóm nem más, mint a L'oreal Roll'on Accord Perfect (ejj de hosszú neve van) alapozója. Ez egy nagyon jellegzetes alapozó, mindjárt meg is látjuk miért.

Nem egy klasszikus tubusos alapozó, nem is tégelyes, hanem leginkább egy szemhéjpúderhez tudom hasonlítani a csomagolását, és nem ez az egyetlen, ami különlegessé teszi, hanem az applikátora. Ugyanis különleges, görgős applikátorral rendelkezik. 

Lefotóztam az enyémet is különböző szemszögekből, hogy lássátok hogyan is néz ki


Az én alapozóm árnyalata a D3 Beige Doré árnyalat, ez a legvilágosabb árnyalat

Na akkor pár szó a csomagolásáról. Fényes felülete van, ami egyrészt hátrány, másrészt előny. Hátrány azért, mert "gyűjti" az ujjlenyomatokat, előny viszont azért,  mert ha megfordítjuk az alapozót az alja nagyon jól funkcionál tükörként, nem homályos, egész jól lehet látni benne magunkat, tehát ha nem otthon vagyunk, és netán nincs nálunk tükör nem kell vakon sminkelni, erre a célra tökéletesen megfelel. Kinyitva belül szintén fényes, ami viszont extra hátrány, mert ott könnyen összekenődik, ujjlenyomatosodik, legalább belülről lehetett volna más anyagból, na mindegy, igazán kis hátrány a rengeteg előnyéhez képest :).

Most nézzük meg azt, ami igazán különlegessé teszi, az applikátort:


Most biztos sokan azt gondoljátok, hogy egy ilyen kis "izével" nagyon időigényes lealapozni az arcunkat, de a valóságban sokkal könnyebb és gyorsabb ezzel dolgozni, mint mondjuk kézzel felvinni az alapozót (ecsettel én még nem próbáltam) A másik pedig, ami sokakban felmerül, hogy oké, hengeres applikátor, de ez egy tök egyenes henger, az arcunk meg nem egyenes, biztos nem lehet vele szépen dolgozni. Ezt a kételyt is kettéoszlatnám, mert a kis hengeres szivacsos rész nagyon rugalmas, az orrodat is le tudod vele alapozni, az almácskákat, mindent. 
Itt megjegyezném, hogy kíváncsiságból felvittem vele másik alapozókat is, kíváncsi voltam mit hoz ki belőlük. Inkább rosszabb, kevésbé jól fedő alapozókkal használtam, és azt kell mondanom, sokat kihozott mindkettőből, van valami ebben a kis görgős izében :). 


Maga az alapozó:
Valahogy az volt a benyomásom látványra, hogy "kemény" tehát hogy nem krémes textúrájú. Aztán véletlenül belenyúltam körömmel, és azt tapasztaltam, mivel nagyon belenyomódott, hogy puha, lágy összetételű. Belenyúltam most a kedvetekért ujjal, hogy lássátok milyen, meg hogy mennyire sűrű, ha így nyúlunk bele.


Az ujjamtól eléggé elüt a színe, szóval elég jól látszik, ha rányomsz a képre, akkor pedig még nagyobb lesz, ha így nem látni jól.

Azért is előnyös, hogy ujjal is bele lehet nyúlni, mert például nagyon jól működik korrektorként, ha véletlenül nincs nálunk. 
Most pedig jöjjön a lényeg, mert hát mi lehetne fontosabb szempont egy alapozónál, mint hogy mennyire fed jól. 

előtte/utána

A bal oldali képen most főleg nagyon látszik, hogy elég rossz állapotban van a bőröm, az antibiotikum-kúra mindig nagyon tönkreteszi, utána kb 1 hónap amíg helyre jön, szerencsére 2-3 évente kényszerülök rá csak az antibiotikumra. Továbbá látszanak ugye a szeplőim is, és az állandó "bőrhibám" a seb a jobb szemöldökömnél, továbbá, hogy nem egyenletes a bőröm. Ezt az alapozó nagyon jól megoldja, a bőrhibákat is jól fedi. A jobb oldali képen ahol már le vagyok alapozva, ott használtam korrektort is, tehát a normál alapozási rutinomat követtem. Korrektort a szemem alatt, illetve az államnál lévő sebre használtam.

Én, személy szerint nagyon meg vagyok elégedve a fedésével, volt már ennél jóval erősebben fedő alapozóm, viszont nem szeretem, ha valami maszk hatást kelt. Akkor tartok jónak egy alapozót, ha a bőrhibáimat elrejti, viszont a szeplőimet nem, mert akkor az nagyon természetellenesen hat rajtam. 

Vélemény:

Csomagolás: Ez a kis lapos csomagolás nagyon előnyös, jól elfér a táskában/nesszeszerben. Mint mondtam a fényes csomagolás ujjlenyomat szempontjából nem előnyös, de nem is akkora hátrány hogy túl zavaró lenne. 5/4
Állag: Egyszerre sűrű, és lágy textúrájú, egészen egyedülálló az állaga, nagyon meg vagyok vele elégedve, főleg azért, mert már használom egy ideje, és alig fogyott belőle valami, nagyon kevés is elég.  5/5
Felvihetőség: Először amikor használtam még béna voltam vele, aztán hamar belejöttem, könnyen kézre áll a kis görgős applikátor. Talán egyetlen kivetnivaló, hogy pl az orr tövében nehéz vele dolgozni, de nem lehetetlen 5/4
Tartósság: Reggel felkenem, este is jelen van még az arcomon, 10 órát minimum kibír. Ebben a melegben néha kissé kifényesedik, de azt könnyen korrigálhatjuk mattító púderrel. 5/5
Pigmentáltság/Fedés: Mivel alapozó esetében pigmentáltságról nem nagyon beszélhetünk, ezért beszéljük a fedéséről, ami mint mondtam jól fed, nem maszkszerű, igen természetes. 5/5
Ár: Az interneten nem találtam pontos ajánlott fogyasztói árat, annyit tudok, hogy 4000 forint körül van. Alapozó tekintetében, főleg L'oreal termék tekintetében egyáltalán nem magas ár. 5/5
Összességében: 30/28


Újravásárolnám? Mindenképp!

This entry was posted on 2011. május 27., péntek and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “30 day challenge, és L'oreal Roll'on Accord Perfect alapozó TESZT”

  1. tényleg szépen fed:O én most a L'oreal hab állagú alapozóját tesztelem, és nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. klassz, sosem volt még loreal alapozóm, lehet ki kéne egyet próbálnom:)

    VálaszTörlés
  3. hűű, ez tényleg nagyon jól fed, engem meggyőztél :) szerintem be is ruházok egyre^^

    VálaszTörlés

Többiek