Randi előtti haul

Ma jöttem a pénteki zsákmányokkal, tegnap már lusta voltam megcsinálni, meg le is merült a gépem, úgyhogy elnézést a csúszás miatt, de mivel amúgy is csak holnap megyek a glamour-napi shoppingra, ezért végül is mindegy. Na szóval ők lennének a gyönyörűségek, amikre szert tettem:

Először a sminkeket mutatom meg, utána pedig a többit.


Astor Shine Deluxe ajakrúzs (cheers 017), az akciós dobozkában volt, 399-ért, egy sötétebb árnyalatú rúzs,
mostanában nagyon leragadtam a nude, és rózsaszínes színek mellett, úgyhogy mindenképpen valami sötétebbet szerettem volna venni. Ez olyan...hmm cseresznye/meggy színű.
Csomagolás: 5/4, állag: 5/4 (+nagyon finom cseresznye illata van), tartósság: 5/3 -nem túl tartós, elmegy kategória. Összességében azt tudom mondani, hogy leértékelve megérte, amúgy nem fogott volna meg.
Astor Eye Artist eyeshadow, (940 bazaar chic) ásványi anyagokkal és aloe verával. Róla nem tudom mennyibe került, őt is az akciós dobozból túrtam, azt hiszem 500 ft körül volt. Nagyon tetszett ez a színösszeállítás.

Ezek pedig a swatchok vakuval, és anélkül. Azt is írja a festék hátoldalán hogy long lasting, nos erről még nem tudok nyilatkozni, viszont nem túl pigmentált, intenzív színek.
Csomagolás: 5/4, állag: 5/3, tartósság: 5/? . Összességében ez sem egy must have darab.


Ő viszont abszolút egy must have. Az Essence pirosítóecsete. Már régóta vadászok rá, de mindenhol nagyon gyorsan lepusztítják az Essence állványokat, a tusecsetet még mindig nem tudtam megszerezni :(. Belőle is már csak egyetlen árválkodott a polcon, úgyhogy hazahoztam. 850 forint volt, ha jól emlékszem, és minden forintját, sőőt még akár kétszer ennyit is megért volna, főleg nekem, mert még nem tettem szert profi ecsetekre, egy Avonos ecsetkészletem volt, még régebben kaptam, de vállalhatatlanok azok az ecsetek. Ő viszont egy tömör gyönyör...Tömött, nagyon durván puha, és a teteje rózsaszínes, ami nagyon édi, viszont kis negatívum, hogy ennek köszönhetően abszolút nem látom, hogy mennyi pirosítót vittem fel az ecsetre. Viszont ezen az egy kis mínusz ponton kívül, egy hatalmas plusz, ajánlom mindenkinek.

Na és áttértünk a kiegészítő részlegre. Őt a Pimkie-ben találtam, ahova azért tértem be, hogy megnézzem érdemes-e majd a glamour napok alkalmával meglátogatnom a helyet (azt hiszem igen) Ő pedig az akciós kiegészítőknél volt, és valóban nagyon olcsó volt, 600 forint. Egy egyszerű kis fekete hajpánton egy csipkéből készült virág. Élőben sokkal részletesebb, és bájosabb, a kép sajnos nem adja vissza. :(

És utoljára az abszolút kedvenc...A hatalmas púderrózsaszín virág. Nagy divat, de eddig nekem csak egy feketém volt, nyárra valami világosabbat szerettem volna. A Bijou Brigitte-ben rengeteg-féle ilyen virágot lehet találni, az egészen aprótól az ilyen hatalmasokig (volt ennél nagyobb is még) a szivárvány minden színében kaphatóak, aki szeretne beszerezni egy ilyen virágot, az oda térjen be elsőre. Pluszban még elég olcsóak is: 500-2500-ig mérettől függően. Vannak csak kitűzők, csak hajcsattok, illetve hajgumisak is. Direkt lefotóztam hátulról is, hogy lássátok, 2in1 darab, hajcsatt+kitűző, de szerintem én csak csattként fogom használni.


This entry was posted on 2011. április 9., szombat and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Randi előtti haul”

  1. A rózsaszín virágocska nagyon édes:) és a körmöd is tetszik:))

    VálaszTörlés
  2. Kösszike, a körmöm meg már eléggé le van nőve sajnos, de nagyon tetszik nekem hogy leopárd mintás:)

    VálaszTörlés

Többiek