Nagy szerelem

Időtlen idők óta kerestem a tökéletes "cica" szemüveget, és sehol sem találtam olyat, ami jól állt volna, de ha találtam is, az a megfizethetetlen árkategória volt, sajnos. Én valami ilyet képzeltem el:

Persze Őt nem találtam a Mangoban, még csak hasonlót sem, úgyhogy már majdnem feladtam a keresést...


Aztán jött Ő...Tökéletes...leírhatatlanul beleszerettem az egyszerűségébe, abba, hogy nem korom fekete a lencséje, és egyáltalán az alakjába. Imádom!
A pimkie-ben jött velem szembe, és már csak ez az egy darab volt. (Hiába no, sokan vadásznak cicaszemüvegre idén) Imádkoztam, mielőtt felpróbáltam, hogy legalább álljon jól, mert különben a kicsi szívem megszakad, és jól áll :3
Majd mutatok olyan képet is, ahol rajtam van, de ma egyszerűen nem sikerült normálisat csinálni.


Őt pedig azért újítottam be, mert elesztettem a csillogós Labellom :(. Najó azért nem olyan hú de szomorú dolog, mert én nem vagyok oda a labelloért, nekem egyedül az avonos színezett ajakápolója jött be eddig, aminek ilyen nagyon szép és diszkrét gyöngyházfénye van, ráadásul jól hidratál. Most a Rossmann sajátmárkás, gyermekosztályán talált ajakbalzsamja jött velem haza, mert cseresznyés, és mert szintén nagyon szép fénye van. Arról, hogy mennyire hidratál, még nem tudok érdemben nyilatkozni.

Őt pedig azért nem hagyhattam ott (mindent megtudok magyarázni:D) mert egyrészt 170 forint volt, másrészt bár így a képen annyira nemlátszik, de nagyon durván szépen csillog, és DINNYE illata van, amit imádok.

This entry was posted on 2011. április 11., hétfő and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Nagy szerelem”

  1. Nagyon tetszik a szemüveg, én is szeretnék egy hasonlót...bár nem tudom jól állna-e ez a "cica" fazon! :)

    VálaszTörlés
  2. Hát én is elég sok ilyen fazonú szemüveget felpróbálam, és a legtöbb sajnos nem állt jól, de az is igaz, hogy még nem láttam két egyformát ebből a fazonból sem, úgyhogy azt tudom ajánlani, hogy próbálgass fel párat, biztos hogy találsz legalább egyet ami jól fog állni :)

    VálaszTörlés

Többiek