Glamour napi shopping

Ma nagy lelkesedéssel indultunk neki a Glamour napi shoppingnak, hogy majd veszünk valami nagyon jót, be is jártuk a váci utcát, a Corvin plázát, illetve az Árkádot, de, hogy őszinte legyek semmi sem fogott meg annyira, hogy ne tudnék élni nélküle, feleslegesen meg nem akartam vásárolni, nem szeretem ha olyan dolgok foglalják el a szekrényem amiket nem is veszek fel soha.

Szóval ennyit zsákmányoltam mindössze:

A felső a H&M-ből van, az egyik bloggerinánál láttam, és tudtam hogy meg fogom keresni, mert nagyon bájos ez a virágminta, imádom. És még drága sem volt, ráadásul Bio pamutból készült, nagyon könnyű kis lélegző anyag.

a 2 essence szemhéjtust a müllerben vettem, eredetileg fehérje porért, illetve rúzstartóért mentem, előbbi elfelejtettem, utóbbi nem volt. Továbbá még NYX pigmentet akartam még, viszont csak glitteres volt, meg a gel paletta, amiről csak rosszat hallottam, úgyhogy fájó szívvel hagytam ott a NYX standot, illetve a Catrice-t is, ott sem találtam semmi érdemlegest :/. Ezek a tusok viszont nagyon tetszettek, főleg, hogy 300ft/ darab áron nagyon olcsó is volt, szépen is fognak, a kék(eszöld) kicsit halványabb, de szintén nagyon szépek.

Ezt a 3db-os hajpánt-szettet pedig a Jeans Clubból újítottam, nagyon jó gumis az anyaguk, és szép rajta a masni is, és teljesen véletlen, hogy a tusoknak is ilyen a színük :D

Olvasnivalót mindenképpen szerettem volna, ez a kettő elég jól hangzik a hátoldalán olvasottak alapján, és 2000 ft/db helyett 500 ft/db volt, ha érdemesek lesznek rá, még posztolok róluk :)

Nos, én ennyit zsákmányoltam a Glamour napok keretében...Ti sikeresebbek voltatok? Miket zsákmányoltatok?

This entry was posted on 2011. április 10., vasárnap and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Glamour napi shopping”

Többiek