Annemarie Börlind termékteszt + FOTD (005) vörös ajkakkal

Nem tudom, hogy valamiféle Isteni sugallat volt-e, de 1 nappal a biofodrászatos poszt megírása után kaptam egy borítékot, amiben 1 Müller katalógus volt, továbbá egy Annemarie Börlind prospektust is tartalmazott, ami viszont sokkal inkább felkeltette az érdeklődésem, azok a minták voltak. 
Alapból kíváncsi voltam, hogy miben különbözik mondjuk állagra/illatra egy ilyen biokozmetkum, de ez a kis minta nagyon ízléses, bár minden cég ennyit fordítana a termékei megismertetésére használt mintákhoz. (Most nem nagyon jut eszembe negatív példa, de tudom, hogy van :D)

 Így nézett ki a kis minta, két alapozó, két rúzs, illetve egy nagyon édi, miniatűr rúzsecset volt hozzá. Az egész minta egy kis könyvecskében volt, ami több nyelven is ismertette a termékeket, de magyarul nem, ez nem is baj, mert a nagyobb prospektust direkt azért küldték, abban csak magyar nyelven vannak a dolgok. 

Még mielőtt megmutatom milyen sminket készítettem a mintával, előbb néhány szó a márkáról, mert én még nem hallottam róla, nem találtam információt róla, hogy mióta kapható Magyarországon, de a Müllerben biztosan lehet kapni, ezt már megtudtam.

"Minden Annemarie Börlind termék eleget tesz az ECO CONTROL szigorú kritériumainak, összhangban a természettel. Azok a termékek, amelyek az ECO CONTROL hiteles engedéllyel vannak megkülönböztetve, bőrbarát összetevőket tartalmaznak, melyek a legszigorúbb sztenderdek szerint vannak tesztelve. A gyógynövények, összetevők óvatos kezelése, és a legújabb tudományos felszerelések használatával újításra törekszik, tápláló és védő termékei, melyek a természetesség érzését adják Önnek, nap mint nap."

És nem csak sminkeket árulnak, a tusfürdőtől kezdve a testápolóig, naptejek, mindent árulnak, elég széles a termékskálájuk. Természetesen cruelty free termékeket árulnak, bár eléggé irónikus is lenne, ha egyik oldalon hirdetnék, hogy természetes termékek, közben meg állatokon kísérleteznek. 

Megnéztem az áraikat is, hát tulajdonképpen ahogy olvastam az ömlengést, hogy így bio, úgy természetes, sokkal elrugaszkodottabb árakra számítottam. Teljesen...hm hogy is mondjam, reális árak vannak, középkategóriásak, mondjuk azt nem tudom, hogy a krémek/tusfürdők/stb mennyire jók, de a sminkeket mindjárt véleményezem. Itt megemlítem gyorsan, hogy bár a mintákon ugye nem látszik, de azért megleste ma csomagolásukat a sminkeknek, és nagyon szép, fehér-arany színösszeállítású a csomagolásuk, igazán elegáns. 


Most így hirtelen ezen az oldalon találtam a legnagyobb választékot, azért ezt linkeltem, gondolom üzletenként/oldalanként eltérőek lehetnek az árak, de nem sokkal. 



És most lássuk a terméktesztet. A négy teszter közül a világosabb alapozót, illetve a vörös rúzst próbáltam ki, egyrészt azért, mert a másik alapozó sokkal sötétebb a bőrömnél, másrészt már rég kiakartam próbálni a vörös rúzst. Úgy gondoltam, tusvonallal emelem ki a szemem, mivel ugye a száj lesz a hangsúlyos. 

Ez lett az összkép:


Az alapozóról: Én a beige 17-es áryalatot használtam. Kibontás után az első, ami feltűnt, az illata. Nem alapkritérium nálam, hogy illatos legyen bármilyen dekorkozmetikum, de azért nem hátrány, ha nem büdös :D. Ennek az alapozónak erős, egyáltalán nem kellemetlen, de kicsit furi illata van. Első gondolatom az volt, hogy gyógynövényes az illata, de lehet csak azért gondolom tudat alatt, mert tudom, hogy természetes összetevőkből áll. Minden esetre abszolút el lehet viselni, sőt hamar elillan az arcon az illata.  Állaga elég sűrű, féltem, hogy nem lesz elég az egész arcomra ez a kis "tégely", de még sok is volt. Elég jól fed, kicsit talán túl sűrű is, mert voltak olyan helyek, pl az orromnál, hogy alig bírtam elkenni, és kicsit morzsolódott, de nem vészes, lehet én voltam a béna. Kicsit sárgás beütése volt az arcomon, mondjuk az is tény, hogy én ha magam veszem, nem ezt az árnyalatot választom magamnak.

Összességében azt tudom mondani, hogy nem rossz, elájulva nem vagyok, de igaz ami igaz, nem is azt ígérték, hogy életem legjobb alapozója lesz, soha nem használok majd semmi mást, hanem azt, hogy természetes összetevőkből áll, ezt pedig meg is tartja, és ez semmi hátrányt nem okoz a termékben.


A rúzsról: Celebrity red 54-es árnyalat, azonnal beleszerettem, annyira ki akartam már próbálni egy ilyen igazán vörös rúzst, mostanában le vagyok ragadva a rózsaszín mellett. Ugye, mint feljebb említettem, kaptam hozzá egy miniatűr rúzsecsetet. Ez hatalmas pozitívum, mert például többször előfordult már, hogy rúzsmintát tettek magazinba/katalógusba, az pedig úgy nézett ki, hogy odapöttyintettek egy fólia alá egy minimális rúzst, szanaszét volt kenve, és oldd meg ahogy tudod, ha ki akarod próbálni. Úgy egyet sem próbáltam ki, attól a pacától már abban a pillanatban elment a kedvem. Ez viszont így nagyon kultúrált volt, még a minta maga is rúzs alakú, ebből sokkal inkább kedvet kap az ember kipróbálni.
Na de térjünk a lényegre: a rúzs illata hasonló az alapozóéhoz, viszont sokkal gyengébb. Akkor lehet érezni, ha nagyon akarom. Egy tömör, sűrű rúzsról beszélünk, mert tegnap többször is felkentem a nap folyamán, de még midig olyan a minta, hogy alig látszik rajta, hogy egyáltalán bele volt nyúlva. Rúzsecsettel kicsit bénán bántam így elsőre, főleg a szájszéleket volt nehéz megfesteni, de meg volt ennek is a maga hangulata, másodszorra belejöttem. A színe nagyon szépen pigmentált, egy rétegben is szépen fed. Nem csillog, abszolút matt színe van, ez is tetszik, vörös rúzsnál már sok lenne ha még csillogna is.
Tartóssága: Ittam is vele, igaz csak üvegből, és a kezemen próbáltam "lecsókolgatni" a számról, elég jól bírta a strapát. Pár órát volt fent, még így "meggyötörve is", és ahogy kopott, nem foltokban, nem gyűrődött, nagyon egyenletesen kopott le, még zuhanyzás után is, sminklemosás előtt is rajta volt a számon, nagyon halványan, diszkréten, de látszott.
Összességében: azt kell, hogy mondjam, nagyon meg voltam elégedve vele.
Ezt a képet pedig ide tűztem a végére, mert azt mondták, nagyon dívás :$ :D. Kicsit belenyúltam Photoshoppal, levettem a bőröm sárgaságát, mert így, ilyen porcelán arccal még szebb a vörös rúzs.

Mi a véleményetek akár a sminkről akár a termékről ha már valaki próbálta? Vagy úgy egyáltalán a biokozmetikumokról...:)

This entry was posted on 2011. április 28., csütörtök and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek