Essence Colour Arts Szemhéjalapozó - TESZT

 photo P1280388_zps00f98bb1.jpg

A pigmentekkel együtt az előző szortimentben kijött egy pigmentekhez való szemhéjalapozó. Akkor szinte azonnal lecsaptam rá, mivel a pigmentek sima alapon nem akarnak szépen megtapadni, és úgy kínszenvedés velük a munka. Reméltem, hogy ez az alap megoldja a problémáim. A tovább után leírom, így történt-e :).

Ár/Beszerezhetőség:
Az ára 600 Ft volt, ha jól emlékszem, ez még drogériás szemhéjalapozó árkategóriában is nagyon olcsónak számít. A beszerezhetősége pedig igen egyszerű, bármelyik Rossmannban, vagy Essence pulttal rendelkező Dm-ben, illetve a Müllerekben hozzájuthatunk. 

Csomagolás:
Nos, a csomagolása erősen hasonlít egy szájfényhez, elég kicsi, ez a kék szín mondjuk szerintem kicsit komolytalanná teszi, de alapvetően nem csúnya. A kupakja jól rátekerhető, jól lehet nyomni a tubus részt, szóval funkcionálisan nincs vele semmi baj. 

 photo P1280389_zps7716cd62.jpg
A csomagoláson ezt írják róla.

Adagolás:
 photo P1280392_zps0c40bece.jpg
Nos, ahány szemhéjalap, annyiféle felviteli mód. Én személy szerint az applikátorosat, vagy a kinyomósat kedvelem, a belenyúlkálósért nem vagyok oda, már csak higiéniai okokból sem, de kényelmi szempontból sem az igazi. Ennek, mint láthatjuk, csőrös a vége, szintén hasonlít egy szájfényhez, ez pedig megkönnyíti a felvitelt. A krém maga kicsit sűrűbb, ez amikor már fogy, akkor kicsit nehezebb belőle kicsalni a terméket, de nem vészes. 

Az alapról:
 photo Essencecolorartsbase_zps6cb7b426.jpg
Az alap, amikor kinyomjuk, akkor láthatjuk, hogy fehéres. Elkenve azonban egy fényes csík marad belőle, kicsit zsíros érzés maradt, de ettől fog benne jól megtapadni a pigment. Egyébként eleinte kell trükközni a felvitelnél, mert ha túl sok, akkor darabos lesz a pigment/festék, ha kevés, akkor nem tapad meg. Ki kell tapasztalni az adagolását. Illata egyébként nincs, eleve feleslegesnek tartanám, de jó, hogy nem is vacakoltak vele :D.

Tesztelés:
 photo essencecolourartsbaseswatch_zpsb481cb94.jpg
A teszthez egy NYX pigmentet, illetve a Catrice Welcome to Las Vegas paletta színeit használtam. Két oldalt alap nélkül, középen van az alap. A bal oldali kép természetes fényben, a jobb oldali pedig vakuval. Látszik a képeken, hogy a pigmentet nagyon fényessé tette, szinte fóliaszerű, a paletta alap nélkül gyenge színeit pedig szépen felélénkítette. Szóval ez idáig csillagos ötös, gyönyörűen felélénkíti a színeket, és nagyon jól megtapad benne a pigment. 

Teszt élesben:
Ennél a sminknél is ezt az alapot használtam, erre pedig az Essence Breaking Dawn, Alice had a vision...again nevezetű pigmentet használtam. A sminket dél fele készítettem, aztán elindultam otthonról.


 photo P1280483_zpsee1d955d.jpg
Aztán később délután olyan 18:00 fele, amikor hazaértem, ez a látvány fogadott. Hát kb 6 órás hordás után, ez elkeserítő. Míg a színeket tökéletesen felélénkíti, a tartóssága már igen csak hagy kívánni valót maga után, legalább is nálam. Azóta teszteltem még többféle szemhéjpúderrel, és mondjuk az UD és Sleek festékeket megtartja, de azok alap nélkül is elég sokáig bírják, szóval ez annyira nem nagy teljesítmény, a tartósságára maximum egy kettest tudnék adni.


Értékelés:

Nos, az értékelés merőben attól is függ, mik az elvárásaink. Én csak egy pigment alapot akartam, amiben jól megtapadnak a pigmentek, nos ezt megkaptam. Szemhéjalapozónak megbukott nálam, de mivel nem is ezért vettem (megvannak a jól bevált szemhéjalapozóim) ez annyira nem szomorú. Pigment alá úgy szoktam használni, hogy sima szemhéjalappal kezdek, majd arra jön a Colour Arts, és úgy a pigment, így egy bombabiztos alapot kapunk, ami egész nap tart. Szóval mindent összevetve egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, mert amit vártam tőle, azt teljesítette. Szóval azoknak tudom ajánlani, akiknek van, vagy szeretnek pigmenttel dolgozni, nekik biztosan be fog jönni, mert megkönnyíti majd a dolgukat.


Ti megvettétek? Nektek bevált mint szemhéjalap?

This entry was posted on 2013. március 12., kedd and is filed under ,,,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply

Többiek