A tökéletes alapozó nyomában II. - Maybelline Affinitone



Eljött a sorozat második része is, ahol még mindig töretlenül keresem azt az alapozót, amivel el  tudnék lenni akár életem végéig is, és még az ára sem olyan vészes. Még mindig a drogéria polcain keresem a tökéleteset közepes árkategóriában, aztán ha befuccsol ez a tervem, és olcsó húsnak híg lesz a leve minden alkalommal, akkor áttérek magasabb szintekre, hátha.

A mai alanyomat még tavaly év végén dobtam be a kosárkámba, pontosan emlékszem a sztorira, mert egy barátnőm ajánlotta, szerinte egész jó és olcsó is, nekem meg épp nem volt alapozóm, úgyhogy mellette döntöttem. Hogy jól tettem-e, azt a tovább után megtudjátok :).



1. Csomagolás: 
Ösztönösen szeretem az egyszerű, de nagyszerű csomagolásokat, amik nem túl csicsásak (alkalom  adták azok is jöhetnek persze :D) viszont nem is túl puritánok. Nos, az Affinitone pont ilyen. Sima tubusos kiszerelés, ezüst kupakkal, a tubuson sincs sok sallang, csak a lényeg, a két ezüst négyzetecske feldobja. Ez mind szép, és jó amíg le nem tekerjük a kupakot, mert ott sem variálták túl a dolgot, semmi csőr, vagy pumpa, simán egy lyuk, mint a kézkrémeknél. Ami viszont a termék állaga miatt a legkevésbé sem megfelelő

Photobucket

5/3 - Kellemes ránézni, de egyáltalán nem praktikus a csomagolás

2. A termékről:
Megvizsgáltam az összetevőit, és sokkal pozitívabban csalódtam, mint az előző alanyunk esetében. Nem mondom, hogy csupa kiváló összetevőből áll, de az E-vitamin, az antioxidánsok mindenképp pozitívak, illetve sem illatanyag, sem alumínium nincs benne, ami kevés termékről elmondható. Nekem a szilikon is szimpatikus benne, mert így jobb bőrképet eredményez(hetne), ezzel esetleg kiváltva a primert, bár az amúgy sem must have, na mindegy, elkalandoztam :D. Hogy ne csak pozitívumot mondjak, a kétféle parabén nem igazán tetszik benne, de ritka az a termék, amiben minden összetevő tökéletes.
Az alapozó hidratálást, és matt hatást ígér, továbbá természetes fedést, és védelmet(?). Az utolsót nem igazán értem, mert nincs benne fényvédő, akkor meg mégis mitől védene meg? Nekem a 17 Rose beige árnyalat volt meg, ami a 3. volt a színskálán, az a nem teljesen fakó téli színem, viszont nem is a nyári, valahol a kettő között, az őszi színem lehet.

5/4- egész jó összetevők, -1 pont a parabének miatt.

3. Használhatóság/ tartósság:
Elérkeztünk a gyenge ponthoz. Ugyanis, amíg kívülről vizsgáljuk ezt az alapozót, nagyon erős gyanúval élhetünk, hogy bizony ez akár egy tökéletes alapozó is lehetne. Lehetne, de nem az. A hatalmas gyenge pontja az állagán már kiütközik, ugyanis borzasztóan híg! Erre még rátesz a viszonylag nagy lyuk, amin csak úgy folyik ki az alapozó, mindenféle kontroll nélkül. Amíg sok volt benne, addig a fél fürdőszoba úszott tőle, a szobámba be se mertem vinni, és ott használni. Akkor meguntam egy időre, és bevágtam a fiókba. Hónapokkal később vettem csak elő újra.

Photobucket
Ezen a képen látszik a legjobban, mennyire híg.

Nos az állagából kifolyólag nagyon kevés eszközzel lehet jól eloszlatni. Duo-fiberrel lehetetlen volt, befolyt a szálak közé, beleszáradt, kétnaponta moshattam ki az ecseteket, ami nem tett túl jót nekik. Macskanyelv ecsettel szintén kínszevedés volt, csíkozódott, és mire az egyik arcfelemen eloszlattam, a másikon megszáradt az arcomon. A legésszerűbbnek a szivacsot találtam volna, de nem volt itthon szivacsom, ugyanis nem szeretem használni. Még ami eszembe jutott az a Beauty blender, de gondolhatjátok, hogy egy ilyen alapozó miatt nem költök 40 dolcsit rá. Úgyhogy maradt a két kis kezem, amivel nem annyira szépen, de legalább el tudtam oszlatni az alapozót. 

Photobucket
Előtte - utána

Az előtte képen látszik, hogy különösebb probléma nem volt a bőrömmel, a szokásos apró piros pöttyöcskék, de semmi kiemelkedő. Itt látszik az utána képen, hogy ezeket az apróságokat elfedte. Viszont cserébe eléggé maszkhatást tud eredményezni. Púderes lesz felkenés után, és a szemöldökömnél látszik is, hogy ott csomósodott is kicsit. A fedését közepesnek mondanám, a maszkhatás viszont nem tetszik, főleg úgy, hogy bizonygatták, hogy természetes bőrt eredményez. Hát ez minden, csak nem természetes.

Photobucket
Csináltam közeli képeket is, hogy látszódjon ez a nem természetes fedés.

Aztán essen szó még a tartósságról is. Szóval zsírosabb bőr esetében egész egyszerűen nem marad meg, megfogja a ruhát, a kezet, a papírt, mindent, ami hozzáér. Ebből kifolyólag nagyon könnyű lekönyökölni, belenyúlni stb. Ez bőven levon a tartósságából.

5/1 - túlfolyós, maszkhatás, nem tartós

4. Ár/érték arány
Árát tekintve Rossmannban most 2200 Ft. Közepesnek tekinthető, de még ezt az árat sem éri meg szerintem.

5/3 - árát tekintve jó lenne, ha működne.

Krémmánián utána néztem, mások milyen véleménnyel vannak róla.  Kétségtelenül a legtöbbet véleményezett Maybelline alapozó, átlagban 3,3 csillagot kapott, ez úgy jött ki, hogy vagy 5 csillagot kapott, vagy 1-2 -t. Szóval ez tipikusan az az alapozó lehet, ami valakinek nagyon bejön, valakinek pedig nagyon nem.
Krémmánián

Ti használtátok már? Ha igen, mi a véleményetek róla?


This entry was posted on 2012. szeptember 13., csütörtök and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

15 Responses to “A tökéletes alapozó nyomában II. - Maybelline Affinitone”

  1. Én ezt használom, pont ezt az árnyalatot, és nagyon szeretem. Szerencsés vagyok, nincs probléma a bőrömmel. Alapozót minimálisat használok, szinte csak a tudat miatt. :) Én pont azért szeretem, mert nagyon könnyed, híg, és pár csepptől nincs maszk hatás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Irigyellek, a szép bőrödért, igen, akinek nincsenek bőrhibái, annak gondolom jóval kevesebb is elég, és akkor elmarad a maszkhatás is :).

      Törlés
  2. Külföldön már évek óta bevonták, nem véletlenül :D Azt hiszem ennyit érdemes róla elmondani semmi többet...

    VálaszTörlés
  3. Osztálytársam használja, meg van elégedve vele. Viszont nagyon látszik a csaj arcán a maszk hatás (sokkal-sokkal jobban, mint neked), ami szerintem nagyon nem szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, az alapozás lényege az lenne, hogy ne ordítson messziről, hogy valami van az arcunkon, de ezt ezzel az alapozóval nehéz kivitelezni. Rajtam talán azért nem látszik "annyira" a maszkhatás, mert próbáltam a lehető legvékonyabban felvinni.

      Törlés
  4. Igen kissé maszkosnak hat :/ főleg ha elkezd lefolyni, akkor elég durva lehet :/ Már kipróbáltam elég sok alapozót, de még mindig a L'oréal Mat Morphose habállagúját szerettem a legeslegjobban! Szuper volt! És nagyon sokáig elég!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én kedvenc alapozóm is L'oreal :). Egyébként én a habállagútól mindig félek kicsit, mondjuk még sosem volt (illetve de egy itt csücsül már mióta de nem jó az árnyalata :D) és félek hogy nem jól adagolom, vagy rosszul viszem fel, ilyenek, ezért még nem nagyon próbálkoztam vele :D. De azt hiszem itt lesz az ideje.

      Törlés
  5. Én használom már pár éve és szeretem is. Néha krémbe szoktam belekeverni. A folyósságát én sem szeretem túlzottan, de nekem sikerült megtalálnom azt az árnyaltot, amivel nem lesz maszk szerű a végeredmény. Vagy az is lehet hogy csak passzol a bőrömhöz.
    Az ecsettel kapcsolatban meg mindenhol azt olvastam meg láttam hogy az alapozóecsetet minden használat után meg kell tisztítani a bacik miatt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze megszoktam tisztítani őket minden nap sebbenzinnel vagy fertőtlenitő sprayvel használat után, de itt nem erről van szó, hanem, hogy konkrétan kétnaponta be kellett áztatnom, hogy ezek a kis befolyt göbök kijöjjenek a szálak közül :S. Egyébként örülök, hogy neked bevált az alapozó :).

      Törlés
  6. én egy éve csak ezt az alapozót használom és hatalmas a szerelem.én az essencenek a régi kis rózsaszín végű pirosító ecsetével szoktam felvinni és ha még zselés primert is használok alá nagyon szép lesz a végeredmény.szerintem adj neki még egy esélyt ezzel a felvitellel : )

    VálaszTörlés
  7. Nekem eddig az essence es a the body shop-os alapozok valtak be. a body shopos draga de szerintem a legjobb :)

    VálaszTörlés
  8. It is your colourful blog that brings me a lot of knowledge about living... so visit my site too Kingu blogja, thanks admin

    VálaszTörlés

Többiek